Vyřizování každé reklamace je pro zákazníka poměrně nepříjemná záležitost, a proto se snažíme celý proces reklamace maximálně zkrátit a vše řešit co možná nejrychleji a ke spokojenosti zákazníka. Vzhledem k minimálnímu počtu reklamací, se při vyřizování reklamací snažíme našim zákazníkům vycházet maximálně vstříc.
Kompletní reklamační řád naleznete níže. Podstatné informace, které stačí k hladkému vyřízení reklamace naleznete zde v tomto stručném výtahu z reklamačních podmínek. Ani tady Vás nebudeme trápit čtením nekonečných odstavců, takže pojďme na to:
Objevila se na zboží vada? Pokud nemůžete reklamaci vyřídit osobně na naší prodejně, dejte nám o tom vědět e-mailem na info@cossi-kabelky.cz, nebo telefonicky na 773 92 33 00. Poté si stáhněte jednoduchý reklamační formulář, vyplňte ho a společně se zbožím zašlete na adresu:
Cossi-kabelky
Petra Odlová
Budovcova 1326
290 01 Poděbrady
Potřebujete-li poradit s vyplněním formuláře, napište nám na náš e-mail:
info@cossi-kabelky.cz, anebo zatelefonujte na +420 773 92 33 00
Poškození zboží např. rozříznutím, politím barvou apod. není vadou, ale poškozením, a takové věci nelze reklamovat.
NIKDY NEZASÍLEJTE ZBOŽÍ NA DOBÍRKU – TAKOVÉ ZÁSILKY NEPŘEBEREME A VRÁTÍ SE VÁM ZPĚT!!!
Reklamační formulář stahujte kliknutím ZDE (vyžaduje Adobe Acrobat Reader)
Možnost vrácení nepoužitého zboží ve 14denní lhůtě se týká pouze zboží zakoupeného přes e-shop, či po telefonu a nevztahuje se na zboží zakoupené v kamenné prodejně.
Nelze vrátit použité zboží.
Chcete nepoužité zboží vrátit ve lhůtě 14 dnů? Napište nám e-mail, nebo zatelefonujte, že chcete zboží vrátit. Potom si stáhněte reklamační formulář, vytiskněte, vyplňte jej a společně se zbožím zašlete na naši adresu. Pokud vracíte nepoužité zboží, je nutné, aby bylo skutečně nepoužité, a ve stavu v jakém Vám bylo doručeno.
Potřebujete-li poradit s vyplněním formuláře, napište nám na náš e-mail
info@cossi-kabelky.cz, anebo zatelefonujte na +420 773 92 33 00
NIKDY NEZASÍLEJTE ZBOŽÍ NA DOBÍRKU – TAKOVÉ ZÁSILKY NEPŘEBEREME A VRÁTÍ SE VÁM ZPĚT!!!
Pro zobrazení reklamačního formuláře musíte mít ve svém počítači
nainstalován Adobe Reader, který si můžete bezpečně stáhnout ZDE
Každá reklamace bude odborně posouzena a bude stanoven další postup při vyřizování reklamace. Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace vždy posuzuje výrobce, dovozce zboží nebo oprávněná osoba (např. zbožíznalec), který vydá své písemné stanovisko k reklamaci. V případě, že bude reklamace shledána jako oprávněná, bude kupujícímu zaslán opravený výrobek, nový kus nebo vrácena kupní cena. Bude tak učiněno bezprostředně po posouzení reklamace. V případě oprávněné reklamace má kupující nárok na úhradu vzniklých nákladů spojených s reklamací (poštovného) v přiměřené výši.
Finanční obnos zašleme převodem na bankovní účet, a to nejpozději do 7 pracovních dnů od vyřízení reklamace. Číslo účtu uvádějte kompletní, včetně pomlček. Peníze nevracíme složenkou!
O výsledku reklamace Vás budeme vždy informovat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 7 dní od přijetí zboží - telefonicky, e-mailem.
Zákonem stanovená minimální zákonná lhůta u zboží nepodléhajícího rychlé zkáze je 24 měsíců. V případě, že je na produkt poskytována delší záruční lhůta, její délka je vyznačena na faktuře, případně v záručním a dodacím listu.
Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že v době převzetí věci, které je předmětem prodeje, je tato věc bezvadná.
Není-li věc bezvadná, má kupující právo na výměnu, či opravu věci, anebo na přiměřenou slevu z ceny věci.
Není-li oprava či výměna možná, a nedohodl-li se kupující s prodávajícím na přiměřené slevě, může kupující odstoupit od smlouvy.
Vadným plněním podle zák. č. 89/2012 Sb. Občanského zákoníku je situace, kdy se na zakoupené věci v záruční době vyskytla vada.
Jedná-li se o „nepodstatné porušení smlouvy“, má kupující právo žádat odstranění vady, anebo slevu z kupní ceny věci.
Jedná-li se o „podstatné porušení smlouvy“ má kupující právo zvolit si, zda si přeje věc opravit, vyměnit, anebo může odstoupit od smlouvy.
Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele.
Pokud by kterékoliv ustanovení z těchto podmínek nekorespondovalo s platnými zákony České republiky, platí vždy nadřazeně zákonné ustanovení.